2015. nov 11.

the GazettE [SPACE SHOWER TV] interjú

írta: jrocker
the GazettE [SPACE SHOWER TV] interjú

tumblr_nx7hrofskh1tek63jo1_500.jpg

Lássuk akkor a tegnapi nap leadott műsorban szereplő Yahoo kérdéseket, válaszokat, és az igazságot. A the GazettE tagok meghallgatják, hogy miket válaszoltak a kérdésekre Yahoo-n keresztül, majd elmondják az igazságot arról a szituációról.

A [Space Shower] házigazdája Daisuke és Nao volt.

Yahoo kérdés: Igaz az, hogy Ruki csak Cassis Orange-t iszik?
Yahoo válasz: Nem tudom, hogy ő csak Cassis Orange-t iszik, de ezt a koktélt viszonylag könnyű inni. Szerintem gyakran issza ezt, mikor alkoholt akar inni. Illetve azok a tagok is, akik szeretik az alkoholt, mint Aoi-san és Uruha-san. Kai-san is iszik alkoholt. Akik nem szeretik az erős dolgokat, az Reita-san és Ruki-san.
Ruki: Régen tényleg Cassis Orange-t ittam, vagy valamilyen koktélt, de mostanában már nem iszom ilyet. 
Daisuke és Nao: Micsoda?
Ruki: Már nem igazán iszom édes italokat. Ha most iszom is valamit, akkor az bor... vagy... világos sör.
Reita: Felnőttél.
Ruki: Yep.
Nao: Ha vannak a csapatban, akik nem isznak, akkor mi van az ünnepségeken (ünneplésnél).?
Kai: Ruki és Reita általában nem iszik.
Ruki: Aha, mi nem iszunk.
Daisuke: Akkor mi a helyzet a másik hárommal?
Kai: Nos, mi sörrel szoktunk kezdeni (nevet).
Nao: Oh~
Ruki: Egyszer Reita a Chihou végén azt mondta: "Ma el fogok menni inni." Mi mindannyian azt kérdeztük tőle, biztos-e benne, mert nem bírja az alkoholt. De végül elragadta a hév (nevet).
Reita: Igen, végül ittam egy pohár sört.
Nao: Viccelsz velem? Csak egy pohárral?
Ruki: Holtrészeg volt.
Nao: Egy sör, és már véged van?!
Ruki: Nagyon komor lett utána (nevet).

Yahoo kérdés: Egy novemberi koncerten, felvettem Aoi-san levert pengetőjét, de
Nem baj, hogy nem adtam vissza?
Vissza kellett volna adnom??
Ha visszaadtam volna, hogyan tettem volna??
*Nao olvasta fel ezeket a nagyon hülyén hangzó kérdést.
Ruki: Tényleg nagyon buta kérdés.
Nao: Ez már majdnem olyan kérdés, amiben benne van már a válasz is rá.
**van egy hiányzó rész sajnos a fordításban**
Aoi:
Azt hiszem, jól jár az, aki hazavisz egy pengetőt, vagy egy dobverőt, de amikor törülközőt visznek, az a helyszínhez tartozik így......
Nao: Igen!
Daisuke: Ez a helyes!
Aoi: De szerintem az rendben van, ha "titokban" hazaviszi(k). (nevet)
Daisuke: Egyszer dobtam el egy törülközőt, a menedzsertől pedig jött is a kiabálás, és azonnal kaptam a szidást. Olyan volt, mint a "Hé!".
Nao: "A törülközők nem mieink!"
Daiuske: "Ez ugyanaz, mintha pénzt dobálnánk."

- mindenki veszít -

~ Hogyan látja a the GazettE a rajongókat~

Ruki: Vannak olyan típusú emberek (nem tudom a szót).
Daiuske: A rajongók?
Nao: Annak ellenére, hogy rajongók?
Ruki: Igen, igen, persze. Vannak olyanok, akik szeretnek inkább egy helyben állni a tömegben, és nézni minket, mint hogy tomboljanak, mozogjanak a tömeggel. *Ruki utánozta a rajongók pillantását*
Daisuke: WoW, ez kemény! (Ez bámulatos.)
Nao: Nem azért, mert az lehetett az első koncertjük, és megdöbbentek, lefagytak a helyükön?
Ruki: Nem, nem, nem, ez nem olyan. Egy kis mosollyal arcukon állnak ott (nevet).
Daisuke: Oh, szóval akkor élvezik a koncertet?
Ruki: Igen, pontosan így van.
Aoi: Nekem azaz érzésem olyankor, mintha olyanok lennének, mint a producerek (nevet).
Olyan mint ez: keresztbe font karral, vizslató tekintettel.
Nao: Olyan mint ez: *keresztbe tett kar* "Akkor, ez a mai koncert~".

Yahoo kérdés: Reita nem fogja már többet dobálni basszusgitárját?
Reita: Miért vannak olyan gyerekek, akik nem ismerik a tiszteletet? *bosszús*  (pl. - san, - kun)
(nevetnek a többiek)
Nao: Azt hiszem, ez ugyanaz.
Yahoo válasz: Egyszer egy magazinban olvastam, hogy Reita az egyik koncert alatt nagyon magasra dobta fel a gitárját, és nem tudta elkapni. Végül eltörte a gitárját és magában is kárt tett. A tagok azt mondták neki, hogy ne dobálja többet a gitárját. De gondolom a pillanat hevében feldobhatja még a gitárját, nem? (LOL)
Nao: Tetszik, hogy a vége felé egy kicsit laza (nevet).
(Az utolsó mondat nagyon formális volt.)
Raita: Ez igaz! Amikor feldobtam a gitárt, a középső ujjam bánta. Úgy kellett játszanom a koncerten, majd kaptam rá kötést, és az járt a fejemben, hogy "Ah~, ez olyan béna!". (nevet)
Ruki: Elég magasra dobta. Amikor feldobta, akkor szuper király volt! De ha nem kapja el, az szuper béna (nevet).

~ Úgy tűnik mindig van egy tag, aki nem hagyja békén a másikat.~

Aoi: Mindannyian szabadok vagyunk a színpadon, de a refrének közben nem tudunk mindig úgy mozogni, mert mindig figyeljük, hogy mi történik Ruki körül. Ott van középen előttünk. De, amikor közvetlenül előttem van, akkor nem látom tőle a közönséget. (nevet)
Ruki: De... eközben én valójában óvatos vagyok, hol állok. Ha megnézitek a felvételeket, akkor elmondhatjátok, hogy nagyon óvatos vagyok, és oldalról tekintgetek, hogy ellenőrizzem a dolgokat! Ha senkivel nem vagyok fedésben, szóvak, akkor mozdulok el.
Daisuke: Sóval Ruki-kun, ügyelsz erre, hogy ne legyél útba.
Reita: Igen.
Daisuke: De Aoi-kun..
Aoi: Totálisan az utamban van! (nevet)
Ruki: (nevet)
Daisuke: Na, gyerünk a következő kérdésre, Uruha-san.

Yahoo kérdés: Kérlek mond el nekem Uruha-san, hogy ez idő alatt volt-e még valaki kórházban ilyen (korcetes) súlyos sérülés miatt
Nao: Részleteket!
Yahoo válasz: Az egyik koncert után, 9 évvel ezelőtt, a turnéról hazafele jövet Reita aludt a hazaúton, és érintett volt egy ilyen balesetben, ahol megsérült a nyakcsigolyája, ráesett valami, és egy ideig nyakmerevítőt kellett viselnie. Ahogy megérkezett a mentő, áttették oda, ezt azért csinálták, hogy egy kicsit megnyugtassák, ő meg felmutatta a hüvelykujját, és azt mondta "Sok szerencsét". Ruki meg úgy nézett rá, mintha Reita az utolsó szavaival mondaná, hogy viszlát. (Mintha az utolsó búcsúja lenne.)
Nao: Ez az infó szuper részletes! (nevet)
Uruha: Ez a dolog a roadie (mindenes, ő pakolássza a hangfelszerelést) -vel történt. Ő vezette a turnés furgont és a végén elaludt.
Reita: Igen, igen.
Nao: Oh, nem!
Uruha: Az autóúton a roadie kitért a sávból a teherautóval, és a szalagkorlátnak ütközött, ami megrázta az egész furgont.
Daisuke és Nao: (sokkosak)
Reita: Tudod a [Ampeg SVT-2PRO] súlya kb. 30 kg. 
Daisuke: Az erősítő?!
Nao: Mi az, hogy leeset?
Reita: Ja... és a fejem... fájt.
Nao: Persze (nevet).
Kai: Ez idő alatt, az anyósülésen ültem, és láttam ahogy a roadie félrehúzódott a sáv szélére vészvillogó nélkül.
Daisuke és Nao: Whoa.
Kai: Amikor ezt láttam, azonnal észhez kaptam, és jött a: "Héj, várjatok egy percet!". De amikor újra a roadie-ra néztem, már aludt.
Nao: Woah! Ijesztőijesztőijesztőijesztő!
Kai: Megpróbáltam elkapni a kormányt, de ezt nem tudtam időben megtenni, így  lesodródott a furgon az útról. Félrehúzódtunk. Reita aztán mondta, hogy ő nincs jól, így Uruhának kellett vezetnie a kórházba. 
Nao: Ember~ ez komolyan veszélyes!
Uruha: Arra emlékszem, hátrafelé kérdeztem tőle, hogy "Héj, minden rendben van?", és csak egy gyenge "Yeah"-t hallottam.
(nevet)
Reita: Az után sürgősségire folyosójára kerültem, és azonnal az eszembe jutott a Terminátor (film) vége.
Nao és Daisuke: Oh, igen! Remek!
Reita: Azt hiszem, csak azt tudom használni.
Daisuke: Ez csodálatos! Ez volt az első dolog, amire gondoltál. (nevet)
Reita: Azt hittem, hogy egy esélyem van, amit használhatok, tudod, hogy azt már elvesztettem.
Ruki: (nevet) Reitának az volt a terve, hogy letépi a nyakáról a merevítőt az egyik koncerten, amikor már teljesen felépült. De amikor eljött az idő, hogy megtegye (nevet) ezt senki sem vette észre.
(mindenki nevet)
Ruki: Úgy gondolom, több fényre volna szükségünk. Mint a hangulatfény.
Aoi: Mmmmm...
Ruki: Láttam, ahogy a sötétben a földre dobja, és figyelte a nyakmerevítő suta gurulását. (nevet)
Reita: Zavarban voltam, úgyhogy arrébb rúgtam, mielőtt bárki észrevenné.
(mindenki nevet)

Yahoo kérdés: Azt hallottam, hogy Kai-nak a the GazettE-ből szörnyű a kapcsolata a többi taggal. Nem jön ki senkivel? Ha igen, kivel jön ki a legjobban?
Nao: Ez a kérdés elszomorít engem!
(nevet)
Kai: Kérlek, olvasd gyorsan, hogy mi volt a Yahoo válasz erre! (komolyan nevet fel)
Yahoo válasz: Kai kapcsolata a többiekkel rendben van. Igazából elég jól kijönnek, de úgy tűnik, hogy a többi tag gorombán bánik egy kicsit vele. Ezért jön le úgy, mintha nem lenne jó a kapcsolata a többi taggal. Meg Kai szokása, hogy elveszt valamit / rossz helyre pakol dolgokat. A tagok megállapodtak, hogy ignorálni fogják. Ez a bánásmód már olyan volt, hogyha ő belép az öltözőbe, akkor a többi tag máris tartózkodóbb volt vele. Ruki rájött, hogy ez nem volt jó ötlet, és véget vetett neki.
Nao: Hogy is van ez? (nevet)
Kai: (nevet) Ez valójában igaz. Nekem tényleg van az a rossz szokásom, hogy elvesztek dolgokat. Egy időben különösen rossz volt, mert úgy éreztem, minden alkalommal mikor teszek egy lépést, elvesztek valamit.  Azt gondolom, vicces volt, hogy okostóni lettem.
Nao: Okostóni? (Nagyokos)
Kai: Igen, nagyon hanyag voltam. Olyan voltam, mint "bocsi, bocsi", vagy a "rossz", mintha nem tükrözték volna a tetteim önmagamat. Aztán mondtam valamit ennek a Reitának, és elkezdett hideg lenni velem. Reita volt tulajdonképpen az egyik, aki mindenkinek azt mondta, hogy kerüljön el, mert ez vidám (jó) dolog. (nevet) Amikor ez elkezdődött, nem vettem komolyan és megpróbáltam beszélni velük. Mondtam, hogy "Hé, srácok", de még akkor is figyelmen kívül hagytak. Aztán eljött az a pont, mikor már úgy éreztem, nem tudok velük egy szobában lenni. (nevet) Én általában abban a szobában voltam, ahol a staffosok. Aztán jött Reita, vagyis... Ruki, igen. Azt hiszem, Ruki volt az aki azt mondta, hogy legyen már vége ennek. (nevet)
Nao: (nevet) Ez majdnem olyan, mint ahogy Reita épp lesz*r téged most?
(mindenki nevet)
Reita: *bámul előre, és figyelmen kívül hagyja Kait*
Kai: HÉJ! *nevet és rázza Reitát*

*a kamera rá zoom-ol Reita póker arcára*

"A folyamatosan figyelmen kívül hagyott Kai."

Nao és Daisuke: Hej, hej, hej, ez nem jó dolog! (nevet)
Kai:......*arcon csapja Reitát*
Reita: *elhúzódik előle*
Kai: Azt mondtam, fejezd be! (nevet)
Reita: Oh, igen. Elfelejtettem, hogy a TV-ben vagyunk!
(mindenki nevet)
Ruki: Ó, ott van! (nevet)
Nao: Igen, az igazi énje előbújt!

*egy részt kihagytak*

Reita: De tényleg, apránként ki kell javítanunk ezeket a rossz szokásokat.
Ruki: Az utóbbi időben Kai másokat hibáztat, ha elveszt valamit.
Kai: Nem is csinálom azt! (nevet) Váltsunk témát! Ha mondjuk valami olyasmi lenne, ami a vége felé húzza a beszélgetést.
Daisuke:  Megint úgy néz ki! *Reita megint pléhpofát vág*

*A kamera megint rá zoom-olt Reita arcára*

"A folyamatosan figyelmen kívül hagyott Kai."

Kai: Elnézést kérek. (nevet)

~Mi a legjobb válasz erre a kérdésre?!~

Nao: Azt hiszem, mindannyian jól kijönnek.
*Mindenki egyetért*
Nao: Úgy értem, te vagy alapvetően mindennek a középpontja a suliban, nem?
(nevet)
Kai: Úgy rémlik, a múltban, volt egyszer egy öltöző (sminkes szoba), vagy váró szoba, ami hatalmas volt. De valahogy sikerült természetesen mindenkinek a szoba egy sarkában együtt lenni. (nevet)
Nao: Milyen aranyos!
Kai: Volt már eset, mikor sikerült igényt tartanunk egy sarokra, ahol együtt lettünk. (nevet)
Nao: Wow, srácok! Nagyon jól kijöttök!
Ruki: Igen, de az idő alatt nem is voltál ott?
Kai: ott VOLTAM!

(mindenki nevet)

Nao: Ott van! Ott van!

A képernyőn: "Olyan barátságos az, mikor veszekedtek, mint az általános iskolás gyerekek!"

Nao: Ha belegondolunk, akkor a viselkedésük már több, mint az általános iskolásoké, ők már középiskolások!

(mindenki nevet)

<Promóciós beszélgetés a közelgő kislemezről, az UGLY-ról (2015. 11. 18.)>

Ruki: Nos, a PV túl... alapvetően a középpontjában a koncert hangulata áll, és ezt próbáljuk meg átadni, ezért vannak benne a rajongók is. A PV/dal világosan megmutatja, milyen a koncertünk, amit a the GazettE csinál.
Daisuke: Szóval a fő hangsúlyt arra fektettétek, hogy bemutassátok, milyen is egy igazi the GazettE koncert.
Ruki: Igen, megbeszéltük a többiekkel, hogy a klipbe rajongókat is fogunk hívni, hogy még közelibb legyen, hogy milyen érzés, mi koncertünkön lenni.
Daisuke: Tervezitek, hogy megint külföldre mentek?
Ruki: Semmi sincs kőbe vésve, de természetesen vissza akarok majd menni újra tárgyalni erről.
Daisuke: Amikor először láttam olyan embert, aki the GazettE-s pólót, vagy ruhát viselt, világossá vált előttem, hogy ezek osztódnak! Olyanokat gondoltam, mint a "Wow, szóval ilyenek a the GazettE rajongók!", vagy épp, hogy "Csatlakoznom kellene a the GazettE-hez".
the GazettE: mindenki nevetni kezdett.
Nao: NEM TEHETED! (Nem léphetsz be a the GazettE-be.)

(mindenki nevet)

Nao: VOND VISSZA (amit mondtál)!
Daisuke: Talán kellene írnom nekem is a Yahoo-ba egy kérdést: "Csatlakozhatnék a the GazettE-be?"

~~Vége~~

Japánról angolra fordította: fat-maggot.

A felvételt megtekintheted facebook-on.

További információk a the GazettE-ről:
PROJECT: DARK AGE weblapján.
További információk a hivatalos weboldalon, facebookon, twitteren és youtube csatornán.
A tagok twittere: RukiAoi és Reita.
Instagram: Ruki és Kai.
Line: Ruki.

Szólj hozzá

interjú the GazettE